Re: własny dostęp wifi w domu z kablowki-jaki sprzęt

Autor: tagor <tagorWyWalt0_at_gazeta.pl.invalid>
Data: Tue 07 Feb 2006 - 10:44:59 MET

Dnia Tue, 07 Feb 2006 09:29:39 +0100, w.p. napisał(a):

> Chcę neta z kablówki udostępnić sobie w mieszkaniu przez jakiś access point wifi.
> Póki co wyglądać to ma tak że jest kabel z netem + laptop, ewentualnie jakiś
> stacjonarny z czasem. Jaki sprzęt kupić tak żeby nie przepłacić ale i nie mieć
> też problemów z połączeniem?

Jakikolwiek, który wspiera WPA-PSK. Zdecydowana większość routerów/AP ma
802.11 b i g. Mogę polecić coś z Linksysa. Tu masz całą kategorię:
http://www.allegro.pl/showcat.php?id=11000
Do kabla w ściane router, do stacjonarnego będziesz musiał dokupić kartępci
lub coś przez USB. Ja używam od dłuższego czasu WRT54G w takiej samej
konfiguracji (stacjonarny i laptop) bez najmniejszych problemów.

--
tagor