Re: Odp: Karta graficzna do 1000zl

Autor: fanto2 <fanto2_at_wp.pl>
Data: Tue 07 Feb 2006 - 10:23:40 MET

> to bedzie nowy komp wiĂŞc na PCI-E, a i kupuje nowa karte. Chyba wezme to
> 6800gs GIGABYTE. Jak uwaÂżasz??

ta i ta karta maja porownywalna wydajnosc.z tym ze jedna ma a 2 nie ma
ps3.0, ja gf nie bralem bo po 1.jestem za ati 2.ati ma dla mnie 50razy
lepszy obraz od gf (pisze tu o radku 9700 i tym co mam w porownaniu do
5200 5700 6600 ) oczywiscie roznice obrazu zauwazalem na swoim f700p a nie
na lcd :) ale to juz jak kto lubi :) ja wole bardziej naturalne kolory a
nie wypalajace oczy dlatego mialem tego 700p i r9700. jedna i 2ga karte
mozesz podkrecic.ale gs pojdzie chyba wyzej niz moj radek.wiec wybor
nalezy do Ciebie. poza tym musisz pamietac o tym zeby zasilic kompa
odpowiednio. ja mam AcBela 400W. kosztowal 200zl a na tych zwyklych
zasilaczach to nie polecam takiej karty jeszcze podkrecajac :) i pamietaj
ze sama karta wyniku nie zrobi :) jeszcze musi byc procesor :)