Re: celeron 400

Autor: Michał Kupski <miq_at_home.org>
Data: Tue 07 Feb 2006 - 10:19:39 MET

Hej !

Użytkownik "jaszczur" <mija.szybko@czas.op.pl> napisał w wiadomości
news:slrndugmvs.8d8.mija.szybko@r.a.pl...
> Teraz stoi w pokoju obok i w dalszym ciągu ludzie na nim
> oglądają filmy bez przycinek. Warunek - windows 98.

Duron 600/256MB SDRAM/Radeon 9000. Też Win98.
.mkv czy .ogm z h.264+ac3 zabija go bez litości :)
No, może nie zabija, ale tnie znacząco.
Spróbuj takie coś na tym celeronie, ciekaw jestem
czy wyrobi.
Oczywiście, DVD, albo klasyczne .avi kodowane xvidem
czy innym divx-em chodzi na tym systemie bez problemu.

--
Pozdrawiam
Michał Kupski -- Tarnowskie Góry