Nieoczekiwany download-skad ?

Autor: konrad <ncnpm280_at_cbpmgn.barg.cy>
Data: Mon 06 Feb 2006 - 23:50:10 MET

Od kilku dni obserwuję na swoim kompie, że pobiera z netu jakieś pliki nie
wiadomo skład.Wynika to z obserwacji programu DU Meter pobiera dane z
szybkością ~2 do 3 KB/sek
W pierwszy dzien. kiedy to zauważyłem załadował mi około
30 Mb nie wiadomo czego.Używam Norton Internet Security 2003 jest tam
opcja -Blokuj połączenia .Nic nie pomaga. Upload dalej się ładuje
(najczęściej w godzinach nocnych)
Mój System to XP.
Ostatnio rozłączam net kiedy widzę ten download.
Komp mi działa dobrze -skanowanie NAV i mks_vir online
czyste.Programy -ad-aware,spybot,hijack i PestPatrol -czyste
Nie wiem co o tym sadzić.
Zadanych nowych plików *.exe nie pobrałem
W google widzę ,że ktoś już to miał, ale nic konkretnego i pomocnego nie
wyczytałem
Może ktoś już spotkał się z tym problemem,to proszę o pomoc.
Jestem w sieci LAN i dzisiaj na krótko wyłączono internet(widocznie awaria)
tz,żadne portale i poczta nie działały. I co ciekawe ten download
trwał -jedynie wyciągnięcie wtyczki go rozłancza.
Tak sobie myślę,czy nie jest to sprawa administratora sieci-ale co
mi ładuje.
Może ktoś może mi na ten temat coś powiedzieć-b.proszę.
E.
Adres w nagłówku podano w Rot13