Re: Niedoświadczona informatyczka znowu prosi o pomoc :) Do tych coznaja sie na BIOSIE i k.graficznych :) Pomozcie :) Dzieki : *

Autor: Jacek <jackthomas_at_interia.pl>
Data: Sun 05 Feb 2006 - 21:10:10 MET

Sadzac po ilosci postow z pewnoscia grupowicze pomogli.
Mialem identyczna karte G450 i mialem to samo.
Zmienilem bios do karty na nowszy. Uspokoilo sie na jakis czas.
Potem wrocilo. Czyli nie to.
Potem zainstalowalem najnowsze sterowniki.
I chyba pomoglo. Wkrotce potem zmienilem karte na Matroxa G550 i mam juz spokoj.
Czasami wykrzacza mi sie grafika ale tyle mam aplikacji napakowanych w komputerze,
ze ja mu sie nie dziwie.
Obecnie G550 na allegro mozna kupic za sto kilkadziesiat zlotych. Kiedys to byl
niedostepny "mercedes wsrod kart".
Zreszta ze zdziwieniem i z zaskoczeniem wyczytalem gdzies niedawno w necie, ze
wlasnie te kart daja najlepsza jakosc obrazu 2D.
Pod warunkiem, ze nie uzywasz gier. Bo z najnowszymi "strzelankami" to one raczej
sobie nie radza.
Rzeczywiscie jakosc 2D jest nie do przebicia. Mam tez satysfakcje bo poradzilem
paru osobom wlascicielom CRT i LCD wymiane swoich dotychczasowych kart na G450 i
G550 i mnie teraz nosza na rekach i chwala imie moje. A ja zakupilem dodatkowa
G550. Lezy wlasnie w pudelku. tak na wszelki wypadek. Aha czyli jednak sterowniki.
Albo zamiana na G550. Jest troche szybsza od G450.

jacek