Czujnik temperatury - gdzie i jak umieścić?

Autor: <P_at_lmer>
Data: Mon 06 Feb 2006 - 20:08:15 MET

Witam,

Mam mozliwość monitorowania temperatury wybranych komponentów w budzie za
pomocą dwóch czujek temperatury. Chciałbym, aby jeden z nich "zbierał" temp.
procesora (podstawka S478). Jak go właściwie, ale jednocześnie bezpiecznie
umieścić, aby otrzymywane pomiary najbardziej odpowiadały rzeczywistym
wartościom?
Szukałem w goglach, ale na żaden tutorial nie mogłem natrafić:-( Dlatego
postanowiłem zwrócić się o pomoc do Sz. Grupowiczów. Czy macie jakieś
doświadczenie w montażu takich sensorów temperatury? Czy można jakoś
wprowadzić go pod podstawką S478 i czy to będzie bezpieczna metoda?

Pozdrawiam,
Palmer