Re: NX6110 - opinie

Autor: Hotmaster <hotmaster_at_wywal.fr.pl>
Data: Mon 06 Feb 2006 - 19:45:57 MET

marfi napisał(a):

> Mam identyczny uzupełniony o PCMCIA DWL-650+.
> Bezproblemowo pracuje na nim MSVC++.net, Delphi, Cimplicity, Logosoft,
> Skype, TV przez sieć itd...
> Poprawki wymagała obsługa klawiatury (nowszy BIOS).

A nie grzeje Ci sie procek po tym flashu biosa? Bo czytałem że zmienia
on też pracę wentylatora - włącza się zdaje się od 50 stopni (a nie od
40) na mniejszych obrotach i mocniej sie proc grzeje. Niektórym temp
przekracza podobno 60-70 stopni (forum tweak.pl).

Aha, drugie pytanie to czy masz jakieś martwe (sub)piksele? Wiem że to
loteria ale dosyć sporo osób (posiadaczy nx6110) pisało o tym problemie.

Pozdro