Re: Niedoświadczona informatyczka znowu prosi o pomoc :) Do tych co znaja sie na BIOSIE i k.graficznych :) Pomozcie :) Dzieki :*

Autor: Rafał Bartoszak <sprocket_at_sys.BezSpamu.pl>
Data: Mon 06 Feb 2006 - 19:12:22 MET

Dnia 2006-02-06 18:43:34, encja *Jacek Maciejewski* wymodziła przez port
119 co następuje:

> Oh.... nie przeżywaj jak mrówka okres. Tak mi się powiedziało... :)

A co Ty ode mnie chcesz ?! ;)
Ciebie się nie czepiałem, tylko tow. red, że poruszył problem korelacji
płci i instalowania czegoś - jakby nie było - nienstalowalnego ;)

> No, niech będzie "zapuścić" albo "wystartować" albo "odpalić"
> Tu płeć nie jest przeszkodą. Odpala się i albo działa albo nie :)

Właśnie. A swoją drogą - IMO - pomysł bardzo dobry.:)

--
pozdro...
[ |>|>|> sprocket  |   sprocket@sys.BezSpamu.pl    ]