Re: Niedoświadczona informatyczka znowu prosi o pomoc :) Do tych co znaja sie na BIOSIE i k.graficznych :) Pomozcie :) Dzieki :*

Autor: Jacek Maciejewski <jacmac.wytnij_at_go2.pl>
Data: Mon 06 Feb 2006 - 17:29:13 MET

Oto co red napisał:
> Jeśli tak, to pozostają jeszcze dwie możliwości - uszkodzona
> pamięć RAM lub płyta główna.

I tylko ikony wybiórczo sie psują? IMO to cos programowego. Ja bym
zaczął od instalacji jakiegoś linuksa live. Jakby działał,
spróbowałbym reinstalacji windowsa lub instalacji innego windowsa. A
w ogóle to mi pachnie złymi sterownikami grafiki. Ciekawe czy w
trybie VGA też się kaszani? Zmień może sterownik grafiki na VGA i
zamelduj co się dzieje.

--
Jacek - K7S5A user