Re: Nowy komputer!

Autor: Hurricane4ever <hurricane4ever_at_o2.pl>
Data: Mon 06 Feb 2006 - 16:33:42 MET

Użytkownik "aidahow" <asd@asd.pl> napisał w wiadomości
news:ds7q2p$5o9$1@nemesis.news.tpi.pl...
> Użytkownik "norman" <norbertk@neostrada.pl> napisał w wiadomości

[ciach]

> Ja bym nie kupował pamięci Kingstona a Geile, ew. TwinMosy.

polecam Geil UltraX - u znajomego bardzo ladnie sie sprawuja

> Karte graficzną Gigabyte a nie Asusa,

u znajomego Gigabyte ale "tylko" GF660 - chlodzona pasywnie osiagi w sumie
calkiem niezle - zadowolony :)
(oczywiscie kwestia zadowolenia jest umowna dla kazdego ;])

[ciach]

> Natomiast jeśli chodzi o dokładną specyfikacje to:
> pamięci CL2.5

zdecydowanie popieram

> płytę główną na nforce 4 ultra

z tego co sie orientuje to gigabyte mial plyte na tym chipsecie i to nawet
chipset chlodzony pasywnie - cisza :)