Re: Ch這dzenie procesora

Autor: Tomek Banach <tbanan_bez__at_poczta.onet.pl>
Data: Mon 06 Feb 2006 - 13:14:35 MET

rafal wrote:
> Witajcie. Mam nastepujacy problem. Komputery w naszej firmie sa
> stosowane w
> specjalnych urzadzeniach pracujacych w trudnych warunkach - duzo
> py逝, kurzu i ogolnie brud a do tego jeszcze wilgoc. Tworzy sie wtedy
> niestety kozuch na radiatorze procesora i wentylator na radiatorze
> juz nic wtedy nie daje co powoduje zawieszanie sie maszyn z powodu
> przegrzania. Po odlaczeniu wentylatora procesor sie przegrzewa i sie
> zawiesza. Poszukuje jakiegos innego pasywnego chlodzenia, najlepiej
> jakiegos zabojczego radiatora ale bez jakichkolwiej wiatrakow.
> [...]

http://www.cooling.pl/product_info.php?cPath=103_78_81&products_id=1067

to jest najpotezniejszy obecnie radiator - czy w trybie pasywnym bedzie
dla ciebie wystarczajacy to mussiz sprawdzic juz sam. Istnieje jeszcze
cos takiego jak underclocking czyli kupujesz mocniejszy procesor i
spowalniasz go sprzetowo.

 A moze pomysl na chlodzeniem wodnym i chlodnice wywal na zewnatrz -
czyszczenie bedzie prostrze a moze pojdzie bez wiatraka - tutaj
musialbys sie spytac specow do wc :)

--
Pozdrawiam Tomek