Re: instalacja windows 2000 problem

Autor: marcin <elinosWYTNIJTO_at_poczta.onet.pl>
Data: Mon 06 Feb 2006 - 16:03:48 MET

> Widać za dużo wyjąłeś...;-)
> A poważnie - ile masz pamięci na płycie i w jakich modułach?
> Podejrzewam jakieś problemy z cache'owaniem. Spróbuj zmniejszyć ilośc
> pamięci (!), albo zmienić w BIOSie opcje związane z cache (o ile są).
> Zakładam, że pamięć jest sprawna...

mam 128mb pamieci w dwoch kosciach. probowalem tylko na jednej pamieci. i na
obydwu to samo. podczas uruchomienia kompa w momencie testu pamieci pokazuje mi
121..... + 8192 shared memory? co to znaczy???

w trybie awaryjnym tez sie nie uruchamia, zatrzymuje sie na pliku mup.sys.
Bardzo prosze o pomoc i sugestie, poniewaz bardzo mi na tym zalezy

dzieki

marcin