Niedoświadczona informatyczka znowu prosi o pomoc :) Do tych co

Autor: qer <qerWYTNIJTO_at_op.pl>
Data: Mon 06 Feb 2006 - 15:52:35 MET

Witam,
Wymienilam karte matroxa g450 na inna, ale problem pozostal ten sam :(
Przypomne go:

po dluzszej aktywnosci, srednio 5min "robienia czegos" na komputerze obraz sie
rozmazuje... :( Gdy stoi zalaczony tylko to jest ok, ale gdy chwile sie
popracuje (internet np) to sie rozmazuje :( Jak? to jest w jpgu.
http://www.republika.pl/bioinf/a.jpg
Jak sie zrestartuje to jest ok, ale znowu tylko przez 5 min :(

Zastanawiam sie czy w Biosie nie trzeba cos poprzestawiac... Nie znam sie na
tym, ale ostatnio przez przypadek powrocilam do ustawien fabrycznych i moze to
przez to? :) Pomylilo mi sie... :P Czy w biosie trzeba cos poprzestawiac jak
sie kupuje komputer? Ja mialam wszystko przez firme ustawione, wiec nie wiem
czy cos sie ustawia...
Pozdrawiam i dziekuje, :*
qqx