Re: NX6110 - opinie

Autor: Rafał Bartoszak <sprocket_at_sys.BezSpamu.pl>
Data: Mon 06 Feb 2006 - 12:08:10 MET

Dnia 2006-02-06 11:53:31, encja *Hotmaster* wymodziła przez port 119 co
następuje:

[...]

> Mam jeszcze kilka pytań na które odpowiedzi nie znalazłem w instrukcji
> tego laptopa więc może ktoś będzie wiedział:
>
> 1. Laptop głównie będzie pracował jako stacjonarny w firmie, rozumiem że
> nie ma problemu żeby pracował *bez* baterii na zasilaczu cały czas (ew.
> pady prądu pomijamy)

No, nie ma. Ale ja bym się tym tak nie przejmował.

> 2. Wiem że ntg ale musze kupić router żeby rozdzielić sygnał na tego
> laptopa (po radiu) i kompa stacjonarnego (po lanie). Chciałem kupić
> d-linka za 150zł ale kumpel mi odradził tłumacząc że są badziewne.

Bywają gorsze...

> Możecie coś polecić? Ważne jest też żebym mógł przetransparencic moje
> przekierowane porty od isp. Mam net z sieci lokalnej (żadnych modemów,
> adres automatycznie przyznawany po macu).

Polecam sprzęt Linksys'a, np WRT54G. Po pierwsze ma klonowanie
macadresu, więc nawet jak dostajesz IP z DHCP na podstawie maca, to ten
router Ci to załatwia (no, ale to niemal standard), i nie musisz
adminowi zawracać głowy. Do tego cztery porty FastEthernet, i accespoint
b/g. Port forwarding - rzecz jasna możliwy.

--
pozdro...
[ |>|>|> sprocket  |   sprocket@sys.BezSpamu.pl    ]