Re: Jaki firewall

Autor: gburek <domik_at_epf_Bez_spamu_.pl>
Data: Mon 06 Feb 2006 - 08:53:47 MET

OK - dzieki za odpowiedz

jak juz wpsominalem mam w routerze firewall
wczoraj przejrzalem jego opcje i jest tego naprawde sporo
czy taki firewall nalezy specjalnie konfigurowac czy wystarczy pozostawic go
wlaczonym na domyslnych ustawieniach?
zrozumiale jest ze dodatkowym iustwieniami mozna zwiekszyc bezpieczenstwo
ale zakladajac iz nie bardzo mam pojecie o wszystkich portach
wykorzystywanych przez windows nie chcialbym namieszac i zablokowac sieci...

--
Dominik