Re: Jaki firewall

Autor: PAndy <pandrw_at_poczta.onet.pl>
Data: Sun 05 Feb 2006 - 22:20:42 MET

"kjuzik" <kjuzikk@poczta.onet.pl> wrote in message
news:ds5oal$lif$1@atlantis.news.tpi.pl...
> Wiem że nie na tej grupie powinien być ten post ale nie wiem gdzie go
> umieścić a tutaj i tak są sami znający się na rzeczy ludzie.
> Moje pytanie dotyczy firewalla.
> W windows XP SP2 nie ma problemu raczej nie trzeba instalować żadnego. Ale
> jaki zainstalować firewall w systemie 9x/Me jeżeli ta osoba nie ma
wielkiego
> pojęcia o komputerach chodzi o to żeby użytkownik miał najmniejszy kontakt
> tym firewallem. Aby on sobie działał ewentualnie prostym komentarzem
> informował o zagrożeniu pytając czy blokować czy odblokować. Oczywiście
> [...]

zobacz stare (ale uwazane za znacznie lpesze od nowego) KERIO 2.1.5 - dla
uzytkownikow domowych darmowe.
problem z firewallem jest taki ze trzeba sie jednak co nieco orintowac keidy
firewall pyta sie co ma zrobic? szybko mozna sobie narobic klopotow
niewlascwie odpowiadajac.
Idealem jest polaczenie firewalla sprzetowego i aplikacyjnego.