Re: LCD i bad pixele

Autor: wer <arx-net_at_o2.pl>
Data: Sun 05 Feb 2006 - 21:34:35 MET

Użytkownik Rendziq napisał:
> Witam
> przymierzam sie do zakupu monitorka LCD, wlasciwie to juz sie
> zdecydowalem na 770p samsunga, ale jak ktos ma inne sugestie w tym
> przedziale cenowym to chetnie wyslucham. Monitor ma byc do wszystkiego
> po trochu (filmy, gry, praca biurowa, zdjecia).
>
> Glownie natomiast chcialem sie zapytac jak wiaryodnie sprawdzic czy
> monitor nie ma bad pixeli (przy odbiorze). czy jak sie go poprostu
> odpali to bedzie widoczne wyraznie, czy trzeba mu kazac cos konkretnego
> wyswietlic lub tez moze istnieje jakis program testujacy. Zalezy mi na
> [...]

Byl program nokii do testowania monitorow. Wyswietla plansze,
wyswietlenie kolejno czarnego, bialego, zielonego, niebieskiego i
czerwonego i dokladne przyjrzenie sie powierzchni wystarczy. Nie
zapominaj, ze sa tez problemy z subpikselami. Nie jest wyswietlana jedna
skladowa. Taki test wystarczy, zeby to sprawdzic.

wer