Re: HDD Maxtor

Autor: wer <arx-net_at_o2.pl>
Data: Sun 05 Feb 2006 - 21:07:40 MET

Użytkownik Maciekkk napisał:
> Uwazam ze dysk prawie caly jest dobry i tylko niektore sektory sa zepsute.
> Ponawiam pytanie, odnosnie oprogramowania.
> Pozdrawiam.

Dla pamieci i dla google, bo watek troche stary.

Jesli dysk zaczyna robic takie numery oznacza to, ze walnietych sektorow
jest sporo. I szybko bedzie przybywac. Przewaznie przy takich objawach
jest to spowodowane uszkodzeniem fizycznym talerzy, ukruszone czastki
kraza po dysku i powoduja kolejne uszkodzenia. Talerze wygladaja jak
powierzchnia ksiezyca po deszczu meteorytow. Mam gdzies takiego WD
(stary model 520MB), ktory potrzasany wydaje odglosy jak kastaniety,
tylko flamenco tanczyc. Dysk do wywalki albo do sprzedazy na allegro na
elektronike.

wer