Omega Drivers - 60Hz :-(

Autor: Poot <fexel_at_wp.pl>
Data: Sun 05 Feb 2006 - 20:45:44 MET

Zainstalowałem najnowsze Omega Drivers na radeonie 9200SE i mam problem bo
np. w grze Sims 2 mogę ustawić częstotliwość odświeżania ekranu na max 60Hz
w 1024x768, pomimo tego, że windowsa mam też w 1024x768 ale w 85Hz.
Na sterownikach ATI mogę włączyć grę w 85Hz, ale mi się wieszają, dlatego
wolę omega drivers.

Dodam, że używam TV OUT, telewizor jako primary, obraz "sklonowany" n na
monitorze, ze względu na synchronizację obrazu na TV podczas oglądania
filmów (nie wiem, czy to ma jakiś związek z moim problemem).

Help!