Re: ile pasty na procesor

Autor: Jolly Roger <dsbrak_at_maila.w.pl>
Data: Sun 05 Feb 2006 - 19:03:40 MET

Dnia Sun, 05 Feb 2006 11:34:05 +0100, sobate napisał(a):

> Robiłem testy dwie godziny z różnymi pastami i wyszło że silikonowa przy
> obciążeniu daje wyższą temperaturę od srebrnej tylko o jeden do dwóch stopni.

tzn. o jakich pastach mówisz? Czy przez pastę srebrną rozumiesz pastę o
kolorze srebrnym, czy z domieszką srebra? Bo to jest wielka różnica.

To ja teraz podzielę się temperaturami (w nawiasie orientacyjne ceny):
A64 2.7 GHz + QVC100Cu
titan "srebrna" 52 stopni (~4zł)
arctic ceramique 49 stopni (~10 zł)
arctic silver5 47 stopni (~15 zł)
OCZ Ultra5+ 46 stopni (~20 zł)

Różnica między najlepszym a najgorszym rozwiązaniem to 6 stopni, więc jest
to wartość znaczna. Można uzskać zdecydowanie lepszą wydajność używając
lepszych past, a używając glutów za 4 zł bedzie się miało sporo wyższe
temperatury.

--
Marynarskie pozdrowienia od boskiego Jolly Rogera :-) GG:3274013
http://www.in4.pl/               mail:nospam_mach82_xl_at_wp.pl_nospam