Re: laptopy, na AMD i Intelu

Autor: Arek Siekiera <arekxxxx_at_gmail.com>
Data: Sun 05 Feb 2006 - 17:46:55 MET

Użytkownik "botanix" <botanix@master.pl> napisał w wiadomości

> Cholera a co ma zużycie prądu i wydzielanie ciepła do wydajności????

A gdzie ja napisalem ze to ma wplyw na wydajnosc ?? To po pierwsze. A po
drugie jesli kupujesz laptopa kierujac sie tylko wydajnoscia to polecam
Pacard Bell. Najlepiej taki z prockiem i RAM'em z desktopa.

Logicznym dla mnie jest ze osoba ktora kupuje laptopa robi to ze wzgledu na
jego mobilnosc... a to nie zawsze ciagnie za soba wydajnosc.

Pozdrawiam Arek