Re: laptopy, na AMD i Intelu

Autor: Arek Siekiera <arekxxxx_at_gmail.com>
Data: Sun 05 Feb 2006 - 17:41:07 MET

> Aż takiej wielkiej różnicy nie ma... Ten Pentium M "zjada"
> nieco ponad 20 W mocy, podczas gdy Turion 64 w zależności
> od wersji *do* 25 W lub 35 W maksymalnie (trzeba by znaleźć
> dokładne dane dla konkretnego modelu o podanej częstotli-
> wości taktowania -- ja znalazłem ogólne informacje graniczne).

Byc moze. Ja osobiscie nie mam najlepszych doswiadczen z Athlonami w
laptopach (Preasrio 7000 bodajze). Druga sprawa to ze Pentuim M zazwyczaj
mialem w IBM'ach gdzie bateria jednak jest troszke lepsza niz wspomniane
Acery.

Dochodzi jeszce kwestia ciepla ktora to w laptopach jest zdecydowanie
wazniejsza niz w desktopach. W nowym laptopie moze to nie problem ale w
rocznym moze juz wplywac na stabilnosc sprzetu.

Pozdrawiam Arek

Ps. Celowo nie napisalem ze polecam pierwszy model tylko cos na Pentium M.
Osobiscie nigdy nikomu nie polece Acera, Asusa, MaxDate.... itp