Re: ile pasty na procesor

Autor: Michal Bien <mbien_at_usunto.uw.edu.pl>
Data: Sun 05 Feb 2006 - 15:52:03 MET

Sander <ROT13_fnaqre3@tnmrgn.cy_ROT13> wrote:

> Zawsze się znajdą zdolni "inaczej" ;)

            Zebys wiedzial - jeden z grupowiczow podeslal mi cos takiego
ostatnio. Klient podobno kupowal w sklepie komputer w czesciach.
Na pytanie czy nie chce by mu go zlozyli, odpowiedzial ze skladal
juz nie jeden komputer i sobie poradzi. Po tygodniu pzyszedl z reklamacja
ze sprzet mu sie wiesza. Po otwarciu obudowy serwis zastal to co na
ponizszym zdjeciu (uwaga: prosze usciasc wygodnie w fotelu i odstawic
plyny):

http://mbien5.webpark.pl/cooler.jpg

1. Hmmm, a ja uwazalem ze te slynne zdjecia z THG z 2001 r. i paleniem
Athlonow to bzdura i czysta propaganda - jaki idiota odlaczy w czasie
pracy nie tylko wentylator, ale i radiator.

2. Ludzie, ktorzy mieli zastrzezenie co do wentylatorow orbopochodnych
mieli troche racji. Nie wiedzialem o co im chodzi, ale teraz juz jest to
jasne: zawsze znajdzie sie czlowiek dopasowujacy cooler na zasadzie
podobienstwa ksztaltow w obudowie. Jak bedziemy mieli okragle procesory
GoldenOrby beda w sam raz ;>

--
Pozdrawiam, Michal Bien
mailto:mbien@mail.uw.edu.pl