osobliwy odzysk danych

Autor: frukty <frukty_at_op.pl>
Data: Sun 05 Feb 2006 - 13:41:41 MET

Mam taki problem..
na dysku miałem około 100GB z moimi plikami mp3 - wszystko pięknie
poukładane..
owoc 5 lat mojego systematycznego zbierania..

dysk mi ześwirował.. i padła cała struktura plików (a tak mi sie
przynajmniej wydaje)
moge zrobić odzysk - ale wtedy wszystkie pliki program do odzysku wrzuci mi
do jednego katalogu
i nada im kolejne nazwy - więc to jakbym ich nie miał..
ręczne sortowanie tego nie miałoby żadnego sensu.
Mam z DC++ datahash całego tego katalogu ..
gdzie są wpisy np:

<File Name="f:\!mp3\nico - hanging gardens\01 - hanging gardens.mp3"
TimeStamp="1137864146" Root="ISZ4RTINIWD7VFRPA7NWA5HXUFHIYTXCAF64WDQ"/>

pytanie moje brzmi :

czy można jakoś to potem posegregować i pokojarzyć - i odtworzyć te nazwy i
katalogi ?
z tego co wiem - to powinno się to dać zrobić - każdy plik mp3 - ma
unikatowy hash

no i .. kto może mi taki programik napisać?

pozdrawiam i miłego dnia życzę