Re: Sektory HDD

Autor: Remek <wiasmed_at_neostrada.pl>
Data: Sat 04 Feb 2006 - 16:46:47 MET

Pozdrawiam!

> bo moze nie rozumiem do konca o co ci chodzi

Dzięki za linka. Trochę wiedzy i materiałów na
temat dysków mam, choćby ze stron IT FAQ - Information
Technology FAQ pn. Dyskologia. Nie pamiętam dokładnie adresu,
ale łatwo znaleźć po nazwie.
Wiedzy nigdy za wiele, ponieważ temat jest złożony.
Mnie chodziło dokładnie o to co napisałem, czyli
zrzuty sektorów. Chcę porównać ze swoimi. I to
oczywiste, że z takiego samego dokładnie dysku.
Zgadzam się z Tobą, że nie ma sensu na grupie umieszczać
całej ogromnej wiedzy o dyskach, ale mógłbyś napisać czy
moje rozumowanie jest słuszne.

--
Remek