Cdrom startujacy

Autor: -=ReMi=- <remi83_at_interia.pl>
Data: Sun 05 Feb 2006 - 13:23:09 MET

Siema
Mam problem
Chce utworzyć Cd samo startujace (takie cos jak dyskietka startowa) i
zamieścić na nim np pliki z biosem oraz programem fleshujacym
Problem w tym ze nie mogę odczytać tych plików z biosem
Wszystko robię programem Nero
Płyta staruje pod dosem po załadowaniu wszystkiego i wpisaniu polecenia
DIR widzie tylko same pliki startujące a nie widzi plików do flashowania
Prosiłbym kogoś z wiedza o napisanie krok po kroku jak takie Cd wykonać

Ps. czytałem w necie wiem ze jest tego dużo, ale jakoś nic mi nie
wychodzi nawet przeczytanie tego artykułu
http://www.cdrinfo.pl/cdr/artykuly/bootcd/bootcd2.php3 nic nie dało

Z góry dzięki