Sempron, GIGABYTE, FX5200 - problem, duży problem

Autor: Łukasz.B <lukaszb01_at_DO_WYWALENIA.o2.pl>
Data: Sun 05 Feb 2006 - 12:19:34 MET

Witam.
Złożyłem znajomym kompa (części używane): SEMPRON 2200+, GIGABYTE
7VT600P-RZ, Grafika nVIDIA FX-5200, RAM 256MB, zasilacz 350 W. Do tego
dokupiłem nagrywarke DVD, dysk 120GB - części nowe.
Złożyłem to do kupy, poustawiałem...ruszyło, zainstalowałem XPka.
Wyłączyłem kompa, skręciłem i.... zonk
NIe chciał sie odpalił, zasilacz ruszał , tylko nie potrafił odpalić
monitora. Monitor na 100% sprawny, RAM, grafike, zasilacz sprawdzałem u
mnie, jest ok. Przekładałem pamieć w różne banki, czyściłem gniazda...
nic. I nagle zaburzył ... działał aż do dzisaj, czyli około 4 dni,
prawie non stop, jakieś gry, internet itp.
Dzisiaj dostaje telefon, że znowu nie działa, objawy takie same.
Rusza zasilacz, wiatraki na procku i grafice, nie załącza monitora.

Czy ktoś z Was może spotkał sie juz z takimi problemami. Co może być
przyczyną. Podejrzewam płytę, może pamięć... ale na mojej sprawnej
pamięci tez nie wstawał...
Pomóżcie dobrzy ludzie...

Pozdrawiam Łukasz