Re: jak ekranowac magnetycznie głośniki ?

Autor: NoRek <nie.podam_at_i.juz.pl>
Data: Sun 05 Feb 2006 - 11:43:41 MET

KILu wrote:

> Co nie zmienia faktu, ze znacznie pospolitszy sposob ekraniowania glosnikow
> polega na stosowaniu specjalnej blachy, ktora otacza magnes.

Chyba mało dokładnie czytałeś fragent na który zwracałem uwagę więc
zacytuje "Shielded speakers are NOT built by lining the enclosure with
metal. While it sounds like a good idea, it doesn't work." Otaczanie
głośników blacha nie jest wiec tak pospolte. Rozebrałem wczoraj
specjalnie swoje kolumny i zlalazlem...magnesy przylkejone odwrotnie.

--
__::NoRek::__