Re: ile pasty na procesor

Autor: PSYLO <psylo.wytnijto_at_o2.pl>
Data: Sun 05 Feb 2006 - 11:41:20 MET

a@b.c napisał(a):
> faktycznie, jakie to teraz daremne czujniki ciepła robią - po wymianie
> pokazuje że jest 7 stopini niżej a przecież wiadomo że tak być "nie może".
> Hm... może oddam płyte do naprawy? ciekawe co na to serwis? :D

Różnica w temperaturach zależy przede wszystkim od sposobu nałożenia
pasty. Zauważ że na wszystkich poważnych serwisach w wszelkich testach
past różnice są rzędu 2-3 stopnie. Moje doświadczenia również to
potwierdzają. A ty masz 7? Jak uzyskałeś rzeczywiście taką różnicę to
nie oznacza to nic innego jak to, że wcześniej miałeś źle nałożoną pastę.

--
_PSYLO_ | GG:5563748 | psylomałpao2kropkapl