Re: ile pasty na procesor

Autor: VooDoo <voodoo_at_voodoo.vo>
Data: Sun 05 Feb 2006 - 11:23:18 MET

a@b.c napisał(a):
> [...]

ja nie wiem skad takie macie informacje... swego czasu zajmowalem sie
tym tematem i przekopalem neta w poszukiwaniu najlepszego produktu i
techniki nakladania... i NIGDZIE ALE TO NIGDZIE w testach nie wygrala
"zwykla biala silikonowa" przewaznie byla to wlasnie domieszkami srebra
artic silver 5 ktora kupilem ofkorse i nie zalzuje temeratura spadla
znaczaco jesli ktos mowi ze biala jest prawie taka sama jak artic to ja
mowi... prawie robi wielka roznice :D
ps co do nakladania ... ja wdlug zalecen artica kropelka na srodek i sam
  sie rozprowadzi rownomiernie

pozdro
Czarny