Re: stery do Radka 9550

Autor: JoteR <joter_at_pf.pl>
Data: Sun 05 Feb 2006 - 09:51:56 MET

"mac" <gta100@wp.pl> napisał:

> Czy jest sens instalować najnowsze stery (catalysty lub omegi)
> do Radka 9550,

"Po pierwsze trzeba miec kernel source, po drugie jak sobie ściągniesz
wersje skryptowa to nie trzeba nic usuwać. Ja przewaznie instalowałem z
opcja --force i bez usuwania czegokolowiek. Potem idziesz do /lib/modules/ i
w odpowiedznich katalogach najpierw budujesz moduł a potem instalujesz. Na
koniec jako root robisz modprobe fglrx jak sie załaduje bez błędu to znaczy
ze bedzie działac. No i jeszcze jedno jako root odpalasz fglrxconfig. Potem
restart x'ów i powinno działać."

JoteR by 'kfiaciarka"