Re: Jaka płyta główna pod P IV

Autor: Jacek <jdwind_at_WYTNIJ.gazeta.pl>
Data: Sun 05 Feb 2006 - 07:08:24 MET

mpx <mpx@nomail.pl> napisał(a):

> Mam dobre doświadczenia z tą:
>
> http://sklep.komputronik.pl/pelny.php?id=18010
>
> Z tym że nie sprawdzałem overclockingu.

Na początek przepraszam za laicyzm, procesor ma być nowy, również zakupiony
obecnie. A dlatego poprosiłem Was o pomoc, ponieważ w dzisiejszych czasach
trudno mi się w tym wszystkim rozeznać. Kiedyś płyta GB była super, wszystko
działało i miało się pewność, że zainwestowane pieniądze nie zostały wyrzucone
w błoto. Podobnie z pamięciami - Kingston to był Kingston, jeżeli kogoś było
stać, to wiedział, że te pamięci go nie zawiodą. Dzisiaj równie dobrze mogą
chodzić najtańsze, mało znanej firmy pamięci, i analogicznie nadruk Kingston
nie gwarantuje satysfakcji. Tak właśnie jest z płytami głównymi, dlatego
poprosiłem Was o wypowiedzi na podstawie Waszych doświadczeń. Jakby ktoś mógł
jeszcze "rzucić" konkretnym symbolem, albo podpowiedział, czym się kierować
przy doborze płyty (czy lepszy jest chipset Intel, VIA...), będę bardzo wdzięczny.

--
pozdrawiam, Jacek.