Re: Kompatybilnosc Celeronow D z moja plyta glowna

Autor: Tomek Banach <tbanan_bez__at_poczta.onet.pl>
Data: Sun 05 Feb 2006 - 02:35:55 MET

mpx wrote:
> "mpx" <mpx@nomail.pl> wrote in message

> Podejrzewam, że tak głupie oznaczenie w tabelce oznacza, że płyta
> wspiera oprócz Celeronów D także te obcięte wersje procesora P4
> Prescott - z szyną 533 i bez hyper threading.

Pokopalem glebiej i widze ze te tabelki mozna o kant potluc. Zestawienia
intela dla praktycznie takiej samej plyty glownej (bez karty sieciowej)
podaja inne procesory a na stronie gigabyte inne. Do tego gigabyte
wlasnie modyfikuje strone i nie da sie wyslac maila bo nie podaja adresu
a formularze kontaktu nie dzialaja.

> BTW. Przed włożeniem nowego procesora, jeszcze na starym zrób update
> BIOS do najnowszej wersji.

to juz zrobilem

dzieku za uwagi

--