Zasięcia w grze .

Autor: |3eR|<0 <._at_.>
Data: Sun 05 Feb 2006 - 01:41:11 MET

   Witam. mam gre EVE online P4 Ht 3 Ghz 1 Gm ramu Ati x800gt najnowze omega
drivers, dyski 2x 80 RIDE 0. Wszystkie zbedne procesy wylaczone antyviry itp
itd.... dysk nic nie czyta,tzn nie pracuje, podczas gry.
Problem. W grze co jakis czas srednio co 2--7 sekund, dochodzi do
zacieć....po jakims czasie gry po ok 10 minutach... Zaciecia te maja ok 0.5
sekundy.....tak ja bym mial malo ramu, tyle ze dysk nic nie czyta, wolne mam
po zaladowaniu gry 600MB RAM. Animacja 70 FPs bez przerwy. Bedze wdzieczny
za pomoc.