Re: Jaka płyta główna pod P IV

Autor: <P_at_lmer>
Data: Sun 05 Feb 2006 - 00:59:03 MET

Użytkownik "Markus Sprungk" <msprungk@gmail.com> napisał w wiadomości
news:1nae2qoil5y5n.1m3jw60fkrmoy.dlg@40tude.net...

> Podeprzesz się linkiem, który to potwierdza? :)

Konkretnego linku nie podam, bo to powszechna opinia na wielu forach i
portalach komputerowych. Bynajmniej na takiej podstawie tę płytę zakupiłem.
Nie zrozum mnie źle, nie polecam jej dlatego, bo akurat jestem jej
szczęśliwym posiadaczem, ale dlatego, bo jest po prostu dobra.

PS: Przeglądając strony kilku pop. sklepów komp. nie zauważyłem by mieli ją
jeszcze w sprzedaży, ale całkiem mozliwe, że dla chcącego nic trudnego :-)

Pozdrawiam,
Palmer