Problem z obudową USB do dysku

Autor: Shreek <NOSP_at_M>
Data: Sat 04 Feb 2006 - 22:45:09 MET

Witam

Mam obudowę USB do dysku 2,5 cala.
Gdy, podłączam do niej dysk 6,4GB TOSHIBA na chwilę zapalają się diody i po
chwili gasną aby znów zapalić się na stałe po około 15s.
Niestety komp nie wykrywa tego dysku - kilka razy winXP coś załapał, że jest
podłączony dysk wymienny ale nic dalej nie zrobił.

Natomiast gdy podłączę dysk 30GB wszystko jest OK, kieszeń działa pod winXP
i pod win98SE.

W czym może być problem?

W sumie kupiłem tą obudowę właśnie do dysku 6,4GB.
Czy chodzi o jakąś konfigurację dysku? Wiem, że HDD musi być ustawiony jako
master, niestety na tej TOSHIBIE nie ma opisu jak przestawiać tryb dysku.
Zresztą pracował w notebooku i nic po wyjęciu nie zmieniałem (nie zakładałem
zwor).

Mirosław
GG: 1119311