radiator na ASUS N6600

Autor: Pete67 <pete67_at_wp.pl>
Data: Sat 04 Feb 2006 - 20:02:15 MET

Witam
zakupiłem sobie ww kartę i pierwsze rozczarowanie- zdziwienie
radiator nie był ani posmarowany na styku z prockiem ani żadnej taśmy za to
sam radiator ma fakturę dywanu wręcz
 tzn
 powierzchnia nierówna ale w tak dramatyczny sposób.....
ponieważ nie mam teraz w domu żadnej pasty a mam taśme dwstronną miedzianą
no to przykleiłem.(taką do procków specjalną dostałem dawno dawno w
jakimśserwisie)
Na początku tempereturka przy 3dmark sięgała 68st.
jak przykleiłem taśmę spadła do 60st.

Jaki dołożyć do niej radiator??? tzn kupić. tak max 20zł.

Oryginalny wygląda strasznie, taki jakby pokryty galwanicznie niklem.. który
weręcz odłazi z metalu...
Nie mam teraz kasy aby wydawać 100zł na jakieś termo pipety czy inne jak tam
się one zowią zresztą planowałem wydać 400zł na max
a może wypolerować powierzchnie stykającą się prockiem i kupić paste na
srebrze????
Pozdrawiam