Acer TM 2310 - bardzo slaba bateria

Autor: Lukasz <luck77_at_poczta.onet.pl>
Data: Sat 04 Feb 2006 - 18:33:01 MET

Witam

Czy moglibyscie mi powiedziec jak przedstawia sie sytuacja z wytrzymaloscia
baterii w Waszych Acerach? Bateria w moim laptopie trzyma niecala godzine, a
komputer jest praktycznie nowy i bardzo rzadko uzywany bez zasilania z
sieci.
Wydaje mi sie, ze 50 minut to zdecydowanie za malo. Czy jest to powod do
reklamacji, czy mozna uznac to za wade czy po prostu musze sie z tym
pogodzic??
Inna sprawa, to czy mozna dokupic do mojego modelu inna baterie i jesli tak
to jaka byscie polecili.

Dzieki za wszelkie sugestie,
pozdrawiam

Lukasz