Re: Defragmentacja

Autor: Paweł <ppf9_at_USUN_TOpoczta.fm>
Data: Sat 04 Feb 2006 - 18:06:40 MET

sobate wrote:
> Olej to ! Defragmentacja tylko przyspieszy wczytywanie
> programu i w małym stopniu wczytywanie danych do
> programu. Różnica nie wynosi nawet 5%. Nie warto tego
> robić.
Nie zgadzam się z tym. Jakiś czas temu miałem podobne zdanie
na temat defragmentowania, ale jak system uruchamial mi sie
przez ponad dwie minuty, a po defragmentacji czas ten sie
skrocil prawie o polowe więc wydaje mi się że warto.

Pozdrawiam
Paweł

--
Jeśli chcesz się podzielić swoją wiedzą, zajrzyj na stronę
www.wikipedia.pl