Re: skaner w sieci

Autor: Michal Bien <mbien_at_usunto.uw.edu.pl>
Data: Sat 04 Feb 2006 - 17:47:24 MET

g e y b <geyb@polbox.com> wrote:

> Skaner współpracujący z linuksem (obsługiwany przez SANE) i demon do
> udostępniania skanera w sieci - saned.

            OK, ale to jest tylko API - do zastosowania o ktore jest pytanie
konieczny jest skaner z automatycznym podajnikiem oraz odpowiednim
oprogramowaniem pod win32 lub _CALKOWIECIE_ obslugiwany przez SANE (do
obslugi podajnika nie wystarczy zazwyczaj status good, potrzeba jest
complete), a z nowymi na USB jest bardzo roznie - z tego wlasnie wzgledu
nadal trzymam starego dobrego Plusteka P12, ale to bardzo prosty i wolny
skaner do skanowania 1-2 stron raz na kilka dni.

> Nie wiem, jak wygląda współpraca windows z sane - nie znam dobrze tego
> systemu.

            Calkiem niezle, ale dla skanera bez podajnika automatycznego mija sie
IMHO z celem - i tak trzeba sie do tego skanera przespacerowac i zmieniac
strony wiec rownie dobrze mozna przy tym komputerze siedzec lokalnie.

--
Pozdrawiam, Michal Bien
mailto:mbien@mail.uw.edu.pl