Re: procesor type....

Autor: Szatyn <szatyn_at_earthlink.net>
Data: Sat 04 Feb 2006 - 16:46:32 MET

> O proces produkcyjny 90 nanometrów

> To nie o to chodzi, ale generalnie i bardzo skrótowo "im niżej tym lepiej,
> nowocześniej itd"

Dzieki za odpowiedz...
mialem tu na uwadze i chce zakupic tylko sie waham
taka roznica istnieje na procesorach pentium D 940 a 840 ktore rozpatruje
choc wacham sie pomiedzy Intel Pentium 4 561 Prescott 800MHz FSB LGA 775
EM64T
i powiem wam szczerze ze sam nei wiem co bedzie dobre. W sumie przeczytalem
w lutowym Chipie ze Pentiu, D to w tej chwili przyszlosc i ten rok ma sie
okazac dominujacy dla aplikacji ktore beda powoli nachodzic rynek. A i gry z
pewnoscia nie pozostana bez echa. Cena.. cena wyglada podobnie ksztaltuje
sie w okolicy 450 USD
A moze ktos z Was podsunie mi jakis swoj typ?
Pozdrawiam i dziekuje Wam za powyzsze informacje
Szatyn