problem z Asus P4V800D-X Via PT880 Ultra

Autor: duzy <piotrko_at_o2.pl>
Data: Sat 04 Feb 2006 - 16:11:38 MET

Witam.

Kupiłem z sklepie wysyłkowym płytę główną Asus P4V800D-X Via PT880 Ultra.
Podłączyłem, płyta sie uruchamia, wiatraczki chodzą, diody sie świecą, ale
na monitorze pusto.
Sprawdziłem wszystkie chyba możliwości, przeczytałem manual od deski do
deski, resetowałem płytę, próbowałem podłączać do niej inną grafikę, inny
ram, nawet inny zasilacz. Reakcja wciąż taka sama. Włączyłem go bez
grafiki - płyta tego nie sygnalizuje (bipperem). Sygnalizuje poprawnie brak
RAM-u.
Doszedłem w końcu do wniosku że płyta jest popsuta. Wysłałem ją do
reklamacji, skąd natychmiast przysłali mi mową, taką samą (tamta jest wciąż
sprawdzana - chyba). I co?
Reaguje tak samo!!!
Nie wiem co jeszcze może być źle. Dwie płyty z rzędu na pewno nie są
popsute, więc coś mam nie kompatybilne (choć wszystko sprawdzałem,
podłączałem różne grafiki, RAMy, nawet zasilacze), albo coś źle robie (a
nowicjuszem nie jestem).
Pytałem wszystkich sąsiadów którzy sie choć trochę na tym znają, prosiłem
aby poskładali to sami, ale płyta wciąż reaguje tak samo. To co pod nią
podpinam na pewno działa (bo jest OK jeśli podłączę to pod starą płytę).
Czy ktoś miał podobny problem, albo ma pomysł co jest grane?

Tutaj jest raport z programu "AIDA 32", wypisującego co jest podłączone do
kompa,
 jakby to co napisze było niekompletne.
http://fatcat.ftj.agh.edu.pl/~kowalcp/Report.htm
To jest raport ze starej płyty głównej do której podłączony jest ten sprzęt
który podłączam do nowej
płyty.

Poniżej wypisałem co podłączam do nowej płyty (jakby sie komuś nie chciało
czytać przydługiego raportu):
-Intel Celeron 4, 1717 MHz (4.25 x 404)
-NVIDIA GeForce4 MX 440 with AGP8X (64 MB)
-DIMM Typ SDRAM 256 dwie sztuki
-Zasilacz ATX - wtyczki ATXPWR 20/24 piny (podłączam 24 oczywiście), ATX12V
4 piny (też podłączam).
tyle powinno starczyć żeby zobaczyć coś na ekranie, ale dla porządku napisze
jeszcze HDD.
-SAMSUNG SP0411N (40 GB, 7200 RPM, Ultra-ATA/133)
próbowałem zawsze włączać z nim i bez niego.

Będę wdzięczny za wszelką pomoc.
Pozdrowienia Duzy.