Re: Problem z dźwiękiem

Autor: maX <aver_at_interia.pl>
Data: Sat 04 Feb 2006 - 15:18:28 MET

Użytkownik "MK" <lololol@rotfl.com> napisał w wiadomości
news:ds2bpp$cfr$1@atlantis.news.tpi.pl...
> Kupiłem kartę SB Audigy 4 i nadal słychać trzeszczenie, które
> przeszkadzało mi na zintegrowanej karcie muzycznej. Trzaski są słyszałne
> tylko gdy wysokie tony są głośniejsze. Do karty mam podłączone głośniki
> Creative T3000. Dlaczego tak jest?

To kupiłeś nowy sprzęt, nie wiedząc czy to stara karta była powodem
problemów ?
Ja nie jestem w temacie "trzasków w głośnikach" ale rada uniwersalna na
przyszłość:
1) sprawdzić czy trzaski są na innych głośniakach - jeśli nie to nie karta
jest powodem problemów
2)sprawdzić czy trzaski są pod słyszalne pod Dosem - jeśli tak to nie jest
to problem związany z Windows czy sterownikami.