Re: Asus A6U-B029

Autor: .lamer <lamer_at_fake.pl>
Data: Sat 04 Feb 2006 - 11:54:41 MET

jnk naciapał:

> Moje pytania:
> 1. Na ile czasu w przyblizeniu starczylaby bateria?

1,5 do 2,0 h

> 2. Prosze o uzasadnione argumenty ktore dla ktorych moglbym
> zrezygnowac z tego wyboru.

sprzedałem kilka laptopów firma Acer i Aristo oraz Asus. Wszystkim
dobrym klientom mojej firmy sprzedaję Asusy bądź inne markowe. Jeśli
ktoś chce coś innego to mówię mu, że bierze na własną odpowiedzialność
- ja umywam ręce:-)

Dlaczego? Ze względu na wykonanie (kiepskie elementy plastikowe) oraz
wyjące wentylatory (w porównaniu do sprzętu p r a w d z i w i e
markowego).

> 3. A moze jakis inny laptop do zastosowan jak powyzej?

Niestety nie mam na tyle dużego doświadczenia i nie mogę polecić Ci
żadnego konkretnego modelu.

Ja kieruje się takimi zasadami

1) tylko firmy Asus, IBM, Toshiba.
2) średnia półka lub wyżej (każda firma może wypuścić tandetę ale w
najniższej półce)

Są to moje SUBIEKTYWNE oceny. Dodam również, że nie jestem przywiązany
do żadnej marki i nie uważam, że wszystko co wyprodukowal Asus, IBM i
Toshiba są super-hiper i wymiatają konkurencję.

Pozdrawiam serdecznie,

--
.lamer