Re: Skad winXP

Autor: Saiko Kila <fnvxbxvyn_at_phgzr.vqrn.arg.cy>
Data: Sat 04 Feb 2006 - 11:39:54 MET

Z Otch³ani wyskoczy³ demon, wcieli³ siê w istotê znan± jako
*Maciek*, która zaskrzecza³a:
> Sk±d tylko chcesz. Mo¿esz sobie dokupiæ no¶nik (licencjê masz) choæby w
> Microsoft, ale to droga impreza, wiêc najlepiej we¼ od znajomego, ¿eby
> piratów nie dorabiaæ. [...]

Moralnie bêdzie OK, ale prawnie niekoniecznie. Producenci zawsze daj±
takiego papióra (certyfikat), instrukcjê OEM i czasem no¶nik. Ja bym
najpierw pogoni³ sprzedawcê, chyba ¿e w warunkach aukcji wszystko by³o
opisane zgodnie z rzeczywisto¶ci±.

--
Saiko Kila
Unregistered Windows User #7.29581131e8