dysk 250GB

Autor: Konrad Sobczak <kon_sob_at_ipoczta.na.onecie>
Data: Sat 04 Feb 2006 - 00:10:56 MET

Witam

zamierzam zakupic dysk 250GB, PATA, mozliwie jak najszybszy. Do czego bede
uzywal:

-server plikow, Samba/BSD, dla max 3/4 uzytkownikow, moze zdarzyc sie ze
dwaj beda na raz odtwarzali film z tego dysku, musi byc wiec w miare szybki.

Cisza mnie malo interesuje, moge spac przy wystrzalach armatnich.
 Poki co moim faworytem jest:

Maxtor 250GB, 7200, ATA/133 (6L250R0) DiamondMax10 16MB

Nie czytalem jednak zadnych testow. Nie jestem przywiazany do ktoregokolwiek
producenta, mialem Seagate, WD, IBMa, Maxtora, Samsunga... wszystko mi jedno
w sumie...

Pozdrawiam
Konrad