problem z bootit

Autor: Szaman (K-ce) <piekar22_at_op.pl>
Data: Fri 03 Feb 2006 - 22:48:55 MET

Witam
zainstalowalem dzis bootit'a
i przy wlacazaniu pcta pojawia mi się jego okno a po nacisnieciu
klawisza enter na czarnym ekranie mam wybor miedzy win xp a instalacja
windows xp

pytanie brzmi jak zrobic, zeby komputer od razu po wlaczeniu bez zadnego
klikania zadnych wyskakujacych okien, zeby sie wlaczal i ladowakl
windowsa xp

w chwili obecnej mam 1 system operacyjny na dysku

czy moze trzeba w takiej sytuacjii pozbyc sie bootita? jak to zrobic?

szukqalem w googlach i niestety nie znalazlem odpowiedzi