Re: notebook - eksploatacja

Autor: Ireneusz <irek6311wytnij_at_nospam.op.pl>
Data: Fri 03 Feb 2006 - 20:25:34 MET

 telefon baterie napewno drastycznie po 3 latkach zajedzie ... chyba ze go
nie ekspkatujesz ...

 Tez tak kiedyś myślałem, ale od 3 lat mam 6310i. Uzywany codziennie i
bateria
 nadal trzyma jak w nowym od 8 do nawet 12 dni.
 (Zwykle 10 dni).

 Oczywiście nie byla formowana i nie jest łądowana po naście godz.

 Takoż jest i u mnie.
 Średnia żywotność baterii litowo-polimerowych to około 300 cykli
 ładowania. Teraz sobie podziel te 3 latka przez średnio 10 dni, co daje
 niecałe 100 cyli ładowania.

 te wyliczenia troche mylne ...
stawiam na 3 lata 300 cykli w tym wypadku ...
Zima to raczej 10 dni nie wytrzyma mu bateria , po roku napewno juz laduje
co 9 dni li 8 ...
2 rok jeszcze czesciej ... 5 ~ 6 /teoretycznie bo ja z zasady Eksplatuje
Siemensy ,
Laptop podobnie zniszczy baterie ... elektronika moze troche ten proces
zachamowac ,
pojemnosc jakiegokolwiek ogniwa z iloscia cykli ladowania ... sie zmniejsza
,
zla eksplotacja > zima ... upaly ... czeste doladowywanie - zabija Baterie .

Pozdrawiam Ireneusz