Re: Niestartujce komutery

Autor: a_l_i_c_j_a <usun_a_l_i_c_j_a_at_op.pl>
Data: Fri 03 Feb 2006 - 20:23:14 MET

> A tamte nie mają pasywnego PFC? Więc są nielegalne... W Unii wszystkie
> sprzedawane zasilacze muszą mieć PFC.

Możesz podać gdzie o tym przeczytałeś, chciałbym dowiedzieć sie więcej na
ten temat...

> Poza tym nie znam firmy "Mustang"
> - to jakiś no-name. Tutaj szukałbym problemu.

Jesli tu leży problem, to dlaczego częśc komputerów chodzi, a część nie,
dlaczego zasilacz z "chodzacego" komap nie rozwiązuje problemu?

> Dalej nie ustawiłeś kodowania i MIME...

Ja nie mam problemu z napisami, równie dobrze czytam i piszę posty, jak do
tej pory nikt nie narzekał na nie... (teraz zacznie sie niekończący się
wątek nad prawidłowym ustwieniem czytnika news'ów... ;-)

pozdrawiam, shap

p.s. Jak rozwiążę problem nie omieszkam podać go na grupie...