Re: Fatalna jakosc Verbatimow RW!

Autor: flobber <andy_at_nospam.pl>
Data: Fri 03 Feb 2006 - 19:12:22 MET

On Fri, 3 Feb 2006, Michal Bien wrote:

> Firma juz nic nie znaczy - te nosniki Verbatrima DVD+RW na
> skanach sa MBIPG101 oraz MCC03, ja z kolei mam Verbatrim DVD+RW

Nie doczytales. Tam na pocztaku sa testy Imation +RW (i to jest MBIP) oraz
Verbatima -R (MCC03), a dopiero dalej Verbatim +RW i on jest wlasnie tez
MKMA02

> MKMA02 i tez wyniki sa fatalne
> Verbatrim DVD+RW W@4 BenQ DW1640 - R@8 Liteon SOHD16P9S I Nagranie:
>
> http://mbien5.webpark.pl/Verbatrim.png

Dzieki za potwierdzenie.
Czy po podswietleniu latarka tez widzisz jakies dziwne okregi na tej plycie?

A co latarka uwidacznia na innych plytach (najlepiej czystej przed
nagraniem).